Saknar kennelnamn på stamtavlan

Hej
Idag när jag skulle gå in på hundutställning en jag anmält till höll jag inte på att komma in pga att mitt kennelnamn inte stod med på Stamtavlan. Mitt kennelnamn blev godkänt efter att valparna blivit registrerade. Enligt denna människa i insläppet så måste jag köpa nya stamtavlor till valparna som nu är 3 år.. Är det verkligen så?

Mvh
Ulrika Holmgren

Kommentarer

  • Hej,

    Nej, det ska du inte behöva göra. Hundens registreringsnummer är detsamma och så länge du kan uppvisa giltig vaccination så ska din hund kunna komma in på utställningen.

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.