Var kan jag söka efter röntgenresultat?

Hej!

Var kan jag söka efter röntgenresultat t.ex. från kullsyskon? Jag har sökt på hemsidan men hittar inte dit...

Mvh

Susanne Sjögren

Kommentarer

  • Hej Susanne,
    Tack för din fråga.

    Det lättaste är att söka på Hunddata.

    På vänster sida väljer du:
    • Sök hundar.
    • Skriv in hundens registreringsnummer och klicka sedan sök.
    • Klicka sedan på hundens registreringsnummer för att få upp hundens informationssida.
    • Där finns det 8 knappar, bland annat kullsyskon och veterinär.

    Vänliga hälsningar
    Anna Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.