Röntgen och registrering

Hej!
Jag har en Alaskan Malamute, polsk import, som ännu inte är registrerad i SKK. Jag undrar hur der blir om jag röntgar honom innan jag registrerar honom i SKK, kommer resultaten föras in i efterhand då?
Eller måste jag svensk-registrera honom hos SKK först innan jag röntgar?
Mvh

Kommentarer

  • Hej,

    Hundens röntgenärende kan inte avläsas förrän hunden är registrerad i SKK och har fått ett svenskt registreringsnummer. Det bästa är därför att hunden är registrerad hos SKK när du röntgar den.

    Registreringsansökan importerad hund

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.