Resultater utstilling

Hei!
Hvor lang tid tar det før utstillingsresultater fra Ransäter 29. juli 2018 kommer inn på hunddata? Går det isåfall å søke championat innan resultatet finnes der?

Kommentarer

  • Hej Unni!

    Hur lång tid det tar för resultat att bli registrerade beror på när arrangören skickar in det till oss. Du kan tyvärr inte ansöka om championat innan resultatet finns registrerat i hunddata.
  • OK!
    Tusen takk for svar:)
    Mvh
    Unni Norderud

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.