Resultat från utställning, prov och tävling

Varifrån hittar jag resultaterna om uttställningar?
Undrar Kristiina från Finland

Kommentarer

  • Hej!
    Resultat från utställningar, prov och tävlingar finns registrerat på SKKs Hunddata.
  • Var hittar jag sidan där jag ska registrera resultaten från vår officiella utställning som vi haft.  Tack på förhand
  • Hej Åsa,

    Får be dig mejla din fråga till tavling@skk.se så vi kan skicka mejlet vidare till ansvarig person som kan hjälpa dig.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.