Var hittar jag resultat av HD/ED röntgen av min hund?

Var hittar jag resultat av HD/DE röntgen av min hund?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.
    • Gå in via Hunddata.
    • Klicka på "Sök hundar".
    • Skriv in din hunds registreringsnummer. Det kommer då upp en rad med din hunds registreringsnummer och namn.
    • Klicka på den raden. Då kommer du in på din hunds egna sida.
    • Klicka på fliken "Veterinär". Där ser du resultatet.
    Om det inte finns något resultat så kan det bero på att det inte är inläst än.
    För att veta status kan du kontakta vår avdelning för Avel och Hälsa via mejl vet@skk.se eller via tel 08-795 33 66 (telefontid: måndag–fredag 13.00–15.00)

    Ha en fin dag!

    Anna Medlemsservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.