Registrering valpar

Hej
I vilken vecka är det dax att skicka in papper för registrering av valpar?

Kommentarer

  • Hej Patrik,

    Nu under sommaren så kan det vara längre handläggningstid än under resterande delar av året.
    På vår hemsida kan du läsa mer om vad vi önskar ha med i registreringen för att den ska vara komplett och vad vi rekommenderar.
    Registrera din valpkull i tid

    Generellt kan ni räkna med ca 7 dagars handläggninstid plus postgången.
    Ni bör ha era registreringsbevis med er till veterinären när valpkullen ska chipmärkas och vaccineras.

    Lycka till med er valpkull och hoppas ni får en fin sommar!

    Med vänliga hälsningar,
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.