Registrering av valpar av rasen labrador

vad är kraven för att få registrera labradorvalpar...tänker på hd ad röntgen samt ögonlysning mm måste de vara fria på hd ad tex

Kommentarer

  • Hej Fredrica,
    för att få registrera labradorvalpar är kravet att föräldrarna är HD-röntgade innan parning. Kravet är endast känd HD status. Sen kan det vara så att rasklubben har vissa rekommendationer som kan vara bra att kolla upp.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.