Registrering av försvarsmaktshundar retroaktivt?

Hej ser med glädje att det äntligen kommit ett beslut i frågan om FM hundar och SKK.
HUR kommer den retroaktiva registreringen att gå till ? Ska hundägaren göran något eller är det FM som ska skicka in handlingar till SKK?
Vore bra om denna process gick snabbt för de som har önskemål att kunna tävla i olika grenar i sommar...

Kommentarer

  • Hej Tony,
    Det är FM som ska registrera in samtliga hundar. Vi kommer att göra vårt bästa för att så snabbt som möjligt hantera registreringsansökningarna när dom inkommer till SKK.
    Men det är många hundar och det är mitt i högsäsongen så det kommer nog att ta ett tag men som sagt vi kommer att göra vårt bästa för att hantera det så snabbt som möjligt.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.