Registrera Ett NO UCH

Hunden är registrerad i Norge som Svensk UCH och N UCH kritiken från utställningen är sänt till SKK men han är inte införd som N UCH i Sverige Hur får jag det infört fick ett brev om ansökan till Svenskt eller Nordiskt UCHSom ska skickas till Norge han är redan UCH i Norge och Sverige Jag vill ha det fixat ska till Finland för utställning i höst

Kommentarer

  • Hej Ingvar,
    skicka in en kopia på championat bekräftelsen från Norska kennelklubben så registrerar vi titeln. Det går bra att meja till reg@skk.se

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.