rabiesvaccinering i Tyskland.

Gäller EU-direktivet på tre år mellan rabiesvaccineringarna? I Tyskland lika som här hemma i Sverige.

Kommentarer

  • Hej Ulla!

    Tyvärr är det inte en fråga som vi kan svara på. Istället skulle jag rekommendera att du kontaktar den Tyska motsvarigheten till jordbruksverket, då det är dom som troligtvis kan ge dig ett korrekt svar på din fråga. Jag kan länka deras sida här.

    Hoppas du hittar ett svar på din fråga!

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.