Hur långt kan man promenera med tio veckors valp?

Hur långt kan promenera med en tio veckors valp, Golden Retriver utan det är skadligt för leder? Detta är för att få honom att uträtta sina behov.

Kommentarer

  • Hej Pia,

    Tack för din fråga.

    All forskning pekar på att valpar mår bra av att röra på sig. Det bygger deras muskler och stärker leder och ligament.
    Givetvis ska all rörelse anpassas efter valpens förutsättningar och göras successivt.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.