Kan man få pensionärsrabatt eller billigare om man avstår tidningen?

Hej
Jag är medlem sedan många år tillbaka. Har slutat läsa medlemstidningen och både jag och min hund är pensionär. Kan jag få reducerad medlemsavgift om jag avstår från tidningen och kvarstår som medlem?
Hälsar Berth

Kommentarer

  • Hej Berth!

    Jättekul att du har varit medlem så länge!

    Tyvärr har vi inte i dagsläget möjlighet att ge en reducerad avgift för de som avstår tidningen.

    Vill du inte ha tidningen kan vi självklart lägga in detta så den inte skickas men avgiften är densamma.

    Hör av dig om du undrar nånting mer!

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.