Oplanerad valp kull

Har renrasiga Chinese  crested som är reggade  i  Skk.  Hade inte planerat någon kull men nu har jag 5 valpar på 6 v. Hur gör jag? Har dålig ekonomi och jag vet inte hur jag ska göra eller vad. Dom är försäkrade  och allt men en djungel när man inte är insatt..  mvh mia

Kommentarer

  • Hej Mia,
    för att registrera valpkullen skickar du in denna registreringsansökan. Är hanen inte utställd officiellt eller gått i avel tidigare behövs det ett testikelintyg på honom. Du behöver också vara medlem antingen i någon av SKK:s länsklubbar eller specialklubb.
    Är föräldrarna registrerade hundar är det absolut värt att registrera kullen. Är det något du undrar över är du välkommen att höra av dig igen.
    Lycka till!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.