Ny besiktning för officiell testikelstatus

har sålt en valp där ena testikeln inte var riktigt på plats, enligt veterinären var det ingen fara utan det var bara att vänta, träffade valpen då den var 13 veckor och båda testiklarna är på plats. Vill gärna ha det "på papper" och undrar därför vilken besiktningsblankett som skall användas av veterinären.

Eva

Kommentarer

  • Hej Eva,
    då är det en ny besiktningsblankett som används.
    För att få en officiell testikelstatus behöver hunden ha fyllt 6 månader.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.