Norsk hund och medborgare

Norsk hund och norsk medborgare får gå jaktprov i Sverige, men hur är det med utställning om man är medlem i Norsk Kenneklubb samt en rasklubb?

Kommentarer

  • Hej Kjell,

    Som medlem i NKK får du starta på Länsklubbarnas Nationella och Internationella utställningar och när det gäller rasklubbsutställningar brukar man godkänna medlemskap i rasklubben i Norge.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.