När registreras provresultatet för viltspår?

Hej. Jag har gått viltspårprov med min labrador nu i maj månad. Jag undrar när provresultaten går att se i Hunddatabasen? Om föreningen/domaren är sen med att skicka in resultatet till er, kan jag då ta kopia på mitt protokoll och skicka in till er?

Kommentarer

  • Hej Myy,
    du kan tyvärr inte skicka in protokollet själv utan det måste gå genom arrangerande klubb för att resultatet ska registreras. Har inte resultatet kommit in så kontaktar du arrangerande klubb.

    Vänliga hälsningar
  • Var kan jag söka viltspårsresultat per ras?
    Söker Landseer och Leonberger.
  • Hej Britta,

    Det går att se resultat för olika raser!
    På vår e-tjänst Hunddata väljer du Sök tävlingar. Välj tävlingstyp samt vilken ras det gäller.

    Lycka till med spännande läsning!
    Annika Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.