När syns utställningsresultatet på Hunddata?

Hei!

Jeg lurer på når resultater om en utstilling som ble holdt i går kommer på hunddata? I Norge og Danmark kommer resultater fortløpende på nettet. Utstillingen ble holdt av Svenska Drentsche Patrijshond Klubben 23. juli 2017.

Kommentarer

  • Hej!
    Det är arrangörerna som själva registrerar resultaten i detta fall, varför jag rekommenderar att du kontaktar Svenska Drentsche Patrijshondklubben.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.