Hur får jag in veterinärdata på registrerad Miniature American Shepherd?

Hur gör man för att få in veterinärdata som arkiverats på gällande hund med chipsnummer och med tävlingsresultat som t ex rallylydnadsresultat när man registrerar en Miniature American Shepherd hos er?

Kommentarer

  • Hej Maria,

    När du skickar in registreringsansökan så kan du bifoga kopior på intygen du fått vi de veterinära undersökningarna samt tävlingsresultaten. Vi registrera då de resultat som vi kan registrera på det registreringsnummer som hunden får i SKK.
  • Resultaten från tävlingar finns i hunddata med hundens tävlingslicensnummer och idnummer.

    Räcker dett med utdrag därifrån eller vill ni ha pappret från själva tävlingarna?
  • Hej Maria,
    tyvärr är det så att resultaten från tävlingar inte flyttas över från tidigare TAVLIC hundar.
  • Så erövrade titlar försvinner då?
  • Eventuella titlar kommer att föras över till registreringsnumret.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.