Medlemskostnad

Vad kostar det att vara medlem/år?

Kommentarer

  • Hej Annelie,

    Tack för ditt intresse för medlemskap!

    Våran organisation består av väldigt många olika klubbar som har olika avgifter på sina medlemskap. Det varierar mellan ca. 200 kr-600 kr för ett år.
    Här kan du läsa mer om olika klubbar.

    Om du tänker på ett medlemskap i SKK Länsklubb så kostar det 475 kr/år.
    SKK Länsklubb är ett mer generellt medlemskap för alla raser.

    Snabbaste sättet att bli medlem i SKK Länsklubb är via SKKs hemsida - Medlemsanmälan SKK länsklubb

    Här blir du medlem direkt och får ditt medlemskort omgående via e-post.

    Hör av dig om du vill att vi skickar ett inbetalningskort till dig istället.

    Välkommen att bli medlem!
    Annika Medlemsservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.