Medlem

Om jag är medlem i Svenska Taxklubben
om jag vill starta min hund på utställning via SKK måste jag då även söka medlemskap i någon länsklubb i SKK eller räcker det att jag är medlem i Taxklubben?

mvh
Bengt
Bengt-Olov

Kommentarer

  • Hej Bengt,

    Tack för ditt intresse av våra utställningar!

    För att ställa ut på SKK Länsklubbars utställningar så behöver du ha ett medlemskap i SKK Länsklubb. Det räcker inte med Svenska Taxklubben.

    Vilken klubb ska jag bli medlem i när jag vill ställa ut min hund?

    Håller tummarna för fina resultat i utställningensringen!
    Annika Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.