Lydnadschampionat

Behöver du ha tre godkända resultat i alla lydnadsklasser eller kan jag från start och Ly 1 flytta upp efter ett godkänt resultat och sedan få ett championat om jag får tre godkända resultat i Klass 3?
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna,

    Tack för din fråga!

    Du behöver endast ett 1:a pris i klassen som är innan för att få tävla i nästa klass. När ni har ett första pris i klass 2 så kan ni börja tävla i klass 3.

    För att din hund ska bli lydnadschampion behöver ni tre stycken första pris i klass 2. Utställnings- och championatregler.

    Lycka till med ert tävlande!

    Annika Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.