Lägga till en ras i Kenneln

Hej.
Jag har en godkänt kennel namn, Heavenly Hunters. Jag är uppfödare av strävhårig tax men har även Bosanski ostrodlaki gonic barak som planeras att använda i aveln. Hur lägger jag till mig som uppfödare av den rasen så att det även är synlig på SKK?
Tack på förhand.
Mvh Mirjam

Kommentarer

  • Hej Mirjam

    Det är inga problem att lägga till raser på din kennel. Kontakta Carina Lundberg som är ansvarig för kennelnamn så hjälper hon dig med denna registrering.
    Agneta Juridiska
  • Vad kostar det att reg en till ras i sin kennel?
  • Hej Lisa,
    Det kostar ingenting att lägga till en ny ras i kenneln.
    Kontakta Carina Lundberg.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.