Köpa 1- årig cocker spaniel

Hej!

Jag har haft drömmen om att skaffa hund så länge nu och nu vill jag förverkliga den!

Tyvärr har jag dock inte möjligheten att skaffa en liten valp då jag är ensamstående och jobbar dagtid så min tanke är att skaffa en 1-åring.
Jag har sänt på nätet men hittar inte rätt.
Har ni tips på hur jag gör?
Jag vill ha en cocker spaniel då jag alltid älskat rasen.

Mvh  //  Viveka

Kommentarer

  • Hej Viveka,
    vad trevligt att du funderar på att skaffa hund!
    Jag rekommenderar dig att gå in på rasklubbens hemsida Cocker Spaniel Klubben, där finns en länk som heter Nytt Hem. Du kan även kontakta uppfödare och hör om de vet någon äldre som behöver nytt hem. Lycka Till!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.