Var kan jag beställa klistermärken och reklammaterial från SKK?

Var beställer man klistermärken till soptunnor om att det är OK att kasta hundbajspåsar? Tröttnat på dessa eviga debatter om det är OK eller inte att kasta hundbajs i andras sopptunnor. Har förstått att ni har klistermärken att rekvirera! Var beställer man dessa? Skulle vilja ha en länk att posta i ett chattrum där frågan tas upp om och om igen.. :-O

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.

    Du kan kostnadsfritt beställa reklammaterial samt dekalen ”Här får du lägga din hundbajspåse” från oss.

    Kontakta oss via e-post: blanketter@skk.se.

    Vänligen

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.