Måste man ha ett kennelnamn för en kull?

Ja har haft kennelnamnet Nötöns kennel på -80 talet. Nu ska vi ha en ny kull och undrar om ja kan använda det kennelnamnet igen?
Måste man ha ett kennelnamn för en kull. Har inte haft nån sedan -80 talet

Kommentarer

  • Hej Håkan,

    Det går bra att använda kennelnamn Nötöns eftersom det ligger kvar i våra register.

    Man kan ha totalt 2 kullar utan att behöva registrera ett kennelnamn.

    Som uppfödare kan du även stå med på vår Uppfödarlista för din hundras på www.köpahund.se.

    Här hittar du information hur du gör!

    Ha en bra dag!

    Bästa hälsningar
    Stephanie Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.