Køb af Mätsticka Taxen ink. fodral

Hej

Jeg vil gerne gerne køb 6 styk Mätsticka Taxen ink. fodral. Kan jeg bare bestille dem på hjemmesiden og få jer til at tage dem med på udstillingen i Malmö hvor jeg så vil afhente dem.

Med venlig hilsen
Gurli Nielsen
Formand DKK kreds 11
tlf. +4521453475
mailadresse: chgj234@gmail.com

Kommentarer

  • Hej Gurli, Vi har inga möjligheter att ta med mätstickan till Malmö. Antingen beställer du dem och får dem hem till Danmark med en tullavgift, eller så kan du kontakta klubben som arrangerar utställningen (sydskånska kennelklubben) och gör en förfrågan till dem att ta dem med till dig.
    Med vänliga hälsningar Louise
  • Hej
    Jeg har spurgt ved Sydsvenske Kennel Klub og modtaget nedenstående svar.
    Hejsan.
    Vi har tyvärr inte så många att sälja. Jag vet inte om SKK hinner skicka ner dom om du beställer dom via dom.
    Hör med dom så ska jag också undersöka.
    Med vänlig hälsning
    Sydskånska Kennelklubben
    Pia Nilsson
    Besök gärna vår hemsida: www.skk.se/sydskakk

    Företagsvägen 29 hus 3
    232 37 Arlöv
    tel. 040-27 12 60

    Vil ovenstående være en mulighed - så vil jeg gå ind og bestille og betale med det samme.
    Med venlig hilsen
    Gurli Nielsen
    DKK-kreds 11
  • Hej , kollar upp detta snarast och återkommer till dig Gurli, kan du mejla mig på blanketter@skk.se   Mvh Louise J

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.