Ägarregistrera katt från katthem

Hej!
Jag har köpt min katt från ett katthem och har länge tänkte registrerar honom här. Men det verkar vara så att han fortfarande står registrerad på förra ägaren som lämnade honom till katthemmet.

Jag har inte haft någon som hällst kontakt med förra ägaren utan bara med katthemmet och är då inte riktigt säker på hur jag ska gå tillväga.

Kommentarer

  • Hej Ida,

    Gör så att du fyller i en ägarbytesblankett och skickar med ett brev med en kort förklaring om hur katten blivit din så ska vi kunna göra ägarbytet ändå.

    Hälsningar
    Helena Marknadschef

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.