Championatbekräftelse på engelska?

Vilket intyg är det jag ska ha för att bevisa att min hund är berättigad att gå i championklass utomlands?
Championatbekräftelsen jag fått av SKK står enbart på svenska. Bör väl stå på engelska så även de icke nordiska länderna förstår när man skickar det till dom?

Kommentarer

  • Hej Magdalena, Du kan beställa en bekräftelse på ditt svenska championat via vår hemsida https://hundar.skk.se/championat/ du får den som en PDF-fil och det står både på svenska och engelska. Lycka till med utställningarna.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.