Inackorderingavtal

Inkvarteringsavtal

Hej! Vi ska resa bort en vecka och inkvartera vår hund på ett hundpensionat. Pensionatägaren vill att vi skriver ett "inkvarteringsavtal". Enligt henne skall en blankett för detta finnas att hämta på SKK:s hemsida. Kan dock inte finna detta?
Skriver detta åt min särbo, som är medlem i SKK.

Kommentarer

  • Hej Lennart,

    SKK har tagit fram ett inackorderingsavtal som en service till våra medlemmar. Du hittar det här! Inackorderingsavtalet är särskilt framtaget för den som lämnar sin hund till en bekant, släkting eller blivande köpare eller tar hand om någon annans hund en tid, men kan såklart även användas när man lämnar sin hund på hundpensionat.

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.