Registrering meriterade föräldradjur

Ni frågar om någon av föräldrarna har utställningsresultat minst very good.
Måste de vara utställda?

Kommentarer

  • Hej Eva,

    Om båda föräldradjuren är meriterade (längst 3:e pris/godkänt/sufficient resultat från stambokförd verksamhet, även MH/BPH är OK) så gäller en lägre registreringsavgift. Det är alltså inget krav på meritering för att registrera valpar, utan det handlar mer om kostnaden för registreringen.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.