Hur registreras en vinnartitel?

Om hunden har vunnit en vinnartitel, i det här fallet "Nordisk veteran vinnare" när och hur registreras den på hunddata? Sker det automatiskt eller måste man anmäla något?
Lotta

Kommentarer

  • Hej Lotta,
    Tack för din fråga.

    Om vinnartiteln är tagen i Sverige sker registreringen automatiskt.

    Om titeln är erhållen i annat land mejlar du in bekräftelsen du fått, eller kopia på diplomet eller liknande, till vår registreringsavdelning på mejladress: reg@skk.se

    Grattis till vinnartiteln!
    Veronica Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.