Registrera utländskt championat

Min hund är Svensk och Dansk UCh. Hur registreras det Danska Uch i hunddata?

Kommentarer

  • Hej Tommy!

    Grattis till championat. För att registrera det Danska championatet i SKK skickar du en kopia av bekräftelsen från DKK till reg@skk.se så registreras det i hunddata.

    Vänliga hälsningar
  • Går det att registrera ett danskt championat via nätet?
    Om jag skickar in bekräftelsen från DKK.måste jag även skicka in ansökningsblankett eller räcker det med bekräftelsen?
  • Hej,
    det räcker med att du bara skickar in en kopia på bekräftelsen.

    Vänliga hälsningar

  • Går det att maila med bekräftelsen som bilaga?
  • Ja det går bra till reg@skk.se

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.