Hur lång tid tar det att få svar på höft- och armbågsröntgen.

Hur lång tid efter det att hunden höftleds- och armbågsröntgas hos veterinär kan jag läsa svaret hos SKK?

Kommentarer

  • Hej,

    Hur fort du kan få svar beror på hur snabbt veterinären skickar in ärendet och om det kommer in i anslutning till en avläsningsdag.
    Vi har avläsning tisdagar och torsdagar.

    Om du mejlar din fråga och hunds registreringsnummer till vet@skk.se så kan vi se hur långt vi har kommit i just din hunds ärende.

    Ha en fin dag!
    Vänligen
    Anna Medlemsservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.