Hur gör jag för att registrera finsk utställningschampionat?

Hej! Min tollare är svensk utställningschampion (SE U(U)CH) och fick den 29/9 finskt cert på Åland dogshow. Domare Jean-Jacques Dupas, Frankrike. Hur gör jag för att ansöka om det finska championatet?

Regnr:
SE42989/2016

Mvh Amanda

Kommentarer

  • Hej,

    Ansökan om det finska championatet sker till Finska Kennelklubben.
    När dom sedan har registrerat er nya titel så kan ni vidarebefordra det mejl som dom skickar med bekräftelse till vår mejladress reg@skk.se.
    Då kan vi lägga in er nya titel i hunddata.

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.