Hur anmäler jag till er att min hund erövrat utsällningschampionat

Min hund har blivit utsällningschamion , hur anmäler jag det till er , min uppfödare säger stt jag behöver göra det
Carina

Kommentarer

  • Hej Carina,

    Tack för din fråga och grattis till championatet!

    Fyll i blanketten på denna sida eller anmäl championatet via vår e-tjänst Anmälan om championat. E-tjänsten kan endast användas för de raser som inte har krav på provmerit för utställningschampionat.

    Med vänlig hälsning
    Veronica Medlemsservice
  • hur anmäler jag championat från Danmark och finland ???

    camilla
  • hur anmäler jag danskt och finskt championat till skk ? har fått det reg i resp land redan ???
    camilla
  • Hej!
    Tack för din fråga.

    Mejla championatbekräftelsen som du fått från det landets kennelklubb där du vunnit titeln till: reg@skk.se

    Eller skicka en kopia på championatbekräftelsen med posten till:
    Svenska Kennelklubben
    Registreringsavdelningen
    Box 771
    191 27 Sollentuna

    Ha en fin dag!
    Vänligen
    Anna Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.