Hundvalp

Vilka möjligheter till återköp finns, när en valp efter 7 månader visar vara helt omöjlig  att hantera,psyket blir bara sämre. Valpen är en Tibetansk Spaniel.

Kommentarer

  • Hej Stig!
    Valpar säljs inte på öppet köp och mentalitet är inte ett dolt fel. Det finns således ingen rätt till återköp/reklamation. Många uppfödare erbjuder trots detta ändå den möjligheten men det blir i så fall en avtalsfråga mellan er två parter, dels om säljaren erbjuder återköp och vilket pris säljaren (blivande köpare) är villig att betala för hunden. Lycka till!
    Agneta Juridiska

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.