Hundens sociala beteenden

Hej
Jag vill veta om hundens sociala beteenden runt andra hundar. Alla likheter runt alla raser. Osv.

Kommentarer

  • Hej Evelina,

    Vi erbjuder våra medlemmar att gå en distansutbildning i just hundens beteende och mer information om denna hittar du nedan.
    Distansutbildning hundens beteende

    Just nu har vi ingen aktuell utbildning på gång men håll gärna koll på vår hemsida där dessa utbildningar annonseras.

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.