Hundbesök

Hej
Jag är en  tjej som är intresserad av att skaffa min första hund, men har inte så stor koll på hundraser. Vad har ni för tips omkring att skaffa hund? Hur hittar man en kennel/ägare som man kan komma och besöka?

Hälsningar

Sofia Wångmar

Kommentarer

  • Hej Sofia,
    vad trevligt att du funderar på att skaffa hund!
    Jag rekommenderar att du går in på vår sida Köpa Hund. Där finns mycket bra tips och råd inför valpköp samt presentation på de flesta raser med uppfödarlista och aktuella valpkullar.

    Lycka till!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.