Hundannons på Shpock

Hej,

jag kom över en hund-annons på Shpock. Alltså någon som säljer hunden. Tyckte annonsen såg väldigt konstig ut, ingen info alls om hunden. Jag funderar på om den kan vara stulen. Skulle man kunna göra ett inlägg här med bilden från Shpock-annonsen? Det kanske inte är något på tok så därför ville jag helt enkelt höra vad ni tycker innan.

/Erika

Kommentarer

  • Hej Erika,

    Du kan tyvärr inte lägga in bilden på det här forumet men jag hjälper dig gärna, maila till min e.post pewa@skk.se med bild och all information så ska jag titta på det.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.