Höftledsröntgen under sommaren

Hej,
om man röntgar sin hund nu under juli, när kan man förvänta sig svar?
Det var inte en digital röntgen utan plåtarna måste skickas till er på det gamla hederliga viset.

Med vänliga hälsningar,
Jessica Petersson

Kommentarer

  • Hej Jessica.

    Vi har lite färre avläsningar nu under juli månad men läser ändå minst 1 gång/vecka. Från och med augusti har vi som vanligt avläsning tisdagar och torsdagar.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.