Hittar inte hund vid sökning på namn

Hej!

Vi ska göra ett ägarbyte på en hund och behöver därför se vilk uppgifter som finns registrerade hos er, chipnr etc, men jag får inte upp något när jag söker på namn. Kan jag få hjälp av er på något sätt?

Tack på förhand!

Sofia

Kommentarer

  • Hej,

    Självklart kan vi hjälpa dig, ta kontakt med vår ägarregistreringsavdelning så kan dem få fram dessa uppgifter.
    Det går bra att mejla till djurid@skk.se eller ringa under deras telefontid till 08-795 3000

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.