Hej. Vi har en Golden hane 15 mån. När ska vi röntga leder och vilka?

Dax att röntga?

Kommentarer

  • Hej.

    För att kunna få en officiell avläsning av höfter och armbågar hos rasen Golden Retriever så måste hunden ha uppnått en ålder av 12 månader.
    Om ni ska röntga endast höfter eller även armbågar beror lite på syftet med röntgen. Det bästa är att ni kontaktar er uppfödare och frågar.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.