Hane för parning.

Eftersom jag är alldeles ny på sånt här hoppas jag få hjälp här. Har en beagletik på drygt 3 år o vill gärna ha valpar på henne eftersom hon är väldigt fin o otroligt lugn o stabil.

Kommentarer

  • Hej Marlene,

    Vi rekommenderar dig att ta kontakt med er rasklubb, Svenska Beagleklubben

    Oftast har klubben ett avelsråd som kan hjälpa till vid just dessa typer av frågor.

    Lycka till!

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.