Flygbur

Hej. Vi skall flyga med vår jaktlabrador tik ca 20 kg. Vilken flygbur rekommenderar Ni ? Samt hur mycket skall hon kunna röra sig i buren. ????

Kommentarer

  • Hej,

    För regler kring storlek på bur så rekommenderar jag er att ta kontakt med Jordbruksverket som har tagit fram dessa regler.
    Kan även vara bra att kolla med ert flygbolag om dom har några speciella krav för att buren ska godkännas.

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.