Fel i registreringsbevis

Hej jag har fått fel hårlag i registreringsbeviset på en av mina valpar, hur gör jag för att rätta detta?

Kommentarer

  • Hej,

    Har det blivit något fel vid registreringen, gör så här:
    1. Skicka tillbaks första sidan av registreringsbeviset för hunden som det gäller. Stryk det felaktiga hårlaget och skriv vilket det ska korrigeras till.
    2. Vi rättar till felet och skickar en ny sida till dig via brev.

    Skicka till:
    Svenska Kennelklubben
    Registreringsavdelningen
    Box 771
    19127 Sollentuna

    Har du frågor, kontakta gärna vår registreringsavdelning, e-post: reg@skk.se

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.