Efterlysning av kullsyskon

Hej
Hur gör jag för att söka kullsyskon till vår Grand Danois, åtta år den 30:e december. Skulle verkligen vara roligt att låta vår Medusa träffa något av sina syskon. Hoppas ni kan ge mig tips om tillvägagångssätt.
Mvh
Karl Ek Sr Västerås

Kommentarer

  • Hej Karl!

    För att hitta eventuella kullsyskon till din hund kan du använda dig av Hunddata. Sök enbart på din hunds registreringsnummer och välj därefter "kullsyskon".

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.