E-Registrering valpkull

Hej, vi är tre kennelinnehavare på kenneln (Eel Garden) kan man registrera en valpkull elektroniskt även då, eller är det fortsatt med underskrifter av alla tre och scanna in registreringen till er. Mvh Sussie Larsson

Kommentarer

  • Hej,

    Det går bra att skicka in ansökan via valpregistrering på webben.
    Samtliga uppfödare behöver aldrig underteckna registreringsansökan utan det gör endast den av uppfödarna som har hand om valpkullen.
    Alla tre kommer att synas på stamtavlan ändå.

    Med vänliga hälsningar,

  • Stort tack för snabbt svar.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.