Dublett av registreringsbevis

Hej!
Jag har blivit av med registreringsbevis till en av våra hundar. Fortsätter att leta. Men planerar att tävla i vår och behöver då veta hur lång tid det tar att få ett nytt registreringsbevis. Så jag hinner beställa och få det nya innan första tävlingen.
Vänliga hälsningar
Elisabet

Kommentarer

  • Hej,
    ett dubblettbevis kan du få på några dagar om inget oförberett händer med vår skrivare.

    Vänliga hälsningar
  • Hej.
    Får man inget registreringsbevis numera. Kvitterade ut registreringshandlingar för hund SE 14095/2020 Killahara Alvin idag och återfann bara sidan om intyg om vaccinationer i försändelsen ?

  • Hej Christian,

    Din hund får ingen ny svensk stamtavla utan det är originalstamtavlan som gäller med det svenska registreringsnumret som vi stämplat i den.

    Ha en bra dag!
    Annika Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.