Registrera ny titel

Jag undrar hur jag går till väga för att min junior hund får sin titel registrerad i hunddata?

Kommentarer

  • Skicka in en kopia på diplomet eller kritiken så registrerar vi titeln. Det går bra att mejla på reg@skk.se

  • Hej.
    Är tre veckor sedan jag skickade in för att få en registrering av rallylydnasdiplom i stamtavlan. SE 40440/2015.
    Har inte ansökan kommit fram?
    Har registrerat tidigare och då har det max tagit en vecka.
    //frågvis

  • Hej Camilla,

    Just nu har vi på SKK högsäsong och även semestertider. Handläggningstiden på våra championat kan vara så pass lång som över en månad.
    Men jag kan tala om att din ansökan har kommit in den 3/7-17

    Något som är bra att tänka på:
    • Vänta med att skicka in din ansökan tills du har sett att resultaten finns på SKK hunddata.
    • Kolla på vår onlineansökan på www.skk.se där har vissa raser möjligheten att registrera sitt championat själv.
    Ansökan om championat (Online)
    Ansökan om svenskt eller nordiskt championat
    Ansökan om diplom

    Info från vår hemsida

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.